Fysträning

Cyklade till gymmet och sprang på bandet i 20 minuter i friskt men avslappnande tempo som uppvärmning. Efter det så fortsatte jag springa på bandet fast då brände jag på så att det kändes. Långa fast intensiva steg samtidigt som jag tog i med armarna. Det kändes verkligen fick jobba hårt när bandet rullade så snabbt. I 2-3 minuter sprang jag fort, svetten bara trängde ut, det är det alla kallar skönt, och det är det! Vila i ca 40 sekunder då bandet rullade saktare, återhämtade mig helt okej bra sen var det dags att bränna på allt vad man har igen. Blev tröttare för varje gång såklart, men jag är nöjd med det jag gjorde :)




Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius

sv: hatar torv :P vi hade det förut och han blir skitig över hela kroppen för det dammar så mycket och stallet blir helt svart :P

2011-02-04 @ 07:43:37
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
Postat av: Klara Hovstadius

sv: jo men de är ju också naturligt för dem att ha något att äta/plocka med hela tiden :P Jag har frågat personalen om vi får köpa in eget, om det inte blir för dyrt

2011-02-04 @ 10:11:54
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0