Tänkte skriva lite

Har jag dissat er lite kanske.. Sorry.


Jag gillar hösten, det är perfekt väder. Kall och härlig luft, och alldeles lagom varmt. Solen tittar fram och alla höstträd är så fina!

Jag älskar mina vänner, ni är så bra!

Min pålle är riktigt rolig att jobba med nu. Han tar för sig och är väldigt villig till arbete. Hoppade ett lågt räcke i veckan för första gången på flera månader. Jag trodde att han skulle ladda järnet, men han kändes jättefin och han väntade på mig och tog inte av ett språng innan jag bad om det.


Alldeles färsk bild från idag!  Han följde efter mig i hagen så jag fick be honom att stanna en liten stund, annars var han väldigt nyfiken på kameran :) De två hagkompisarna är i bakgrunden.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Känner igen det där med att hästen följer efter när man ska försöka fota. Zeppolin gillar inte ens att bli fotad, men när man är i hagen så är hon så nyfiken och vill fram till mig att det blir hopplöst att fota. Har oändligt med bilder där hon är mitt i ett steg mot mig så bilden mest ser rolig ut. :p

2011-10-15 @ 19:01:23
URL: http://omzeppolin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0