hästloppis

Ja, en sådan var jag på idag. Jag har sedan ett tag tillbaka kommit på och lydigt min nya regel att jag ska köpa det jag behöver begagnat. Har lagt ner alldeles för mycket pengar på dyr utrustning.. och onödig utrusting.. Ja, det är ju en hobby i sig, men jag känner att det räcker. Därför är det både kul och billigare att åka på loppis. Det var en väldigt stor en idag och jättebra ordnad var den också. Det var 50 utställare och jättemånga utifrån som kom och kollade. Jag stod där vid ett bord också.

Så, idag har jag fyndat lite saker jag verkligen behövde.
- Lädertyglar.
- gummibett.
- säkerhetsväst.
- fårskinnsludd.
- tunnt täcke.
- halsdel till täcke.
- flugluva.
- grimskaft.

Har inte gått back!! och det betyder att jag sålde en hel del saker idag också.

Kommentarer
Postat av: Roos

Sweet, najs när man typ får saker gratis :D

2011-10-03 @ 10:56:39
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0