Dagen

Idag har jag:

  • Gallrat ogräs från ridbanan
  • Krattat
  • Fått en jättestor vattenblåsa i handflatan
  • Galopperat i skogen
  • Cyklat hem på rekordfart
  • Stannat 6 ggr för att sätta på cykelkedjan som hoppat ur
  • Kommit försent till gymmet
  • Ledsnat
  • Åkt hem
  • Ätit äppelkaka

Nu ska jag:

  • Plugga
  • Städa
  • Sova



En bild tagen precis då vi var färdiga. Snyggt jobbat ellerhur? Tog 1,5timmar. Skulle ju ha haft en "före" bild också.. Ridbanan var helt igenväxt med ogräs.. :P


Kommentarer
Postat av: Katarina

Vi var sjukt duktiga tycker jag! :o)

2011-10-02 @ 19:58:00
URL: http://catipat.blogspot.com
Postat av: Sigrid

Hurtigt värre! :)



Twistade bettet ger mig en väldigt bra känsla på Charlie för han vill ta stöd utan att bli för het. Jag tycker att det är utmärkt som "hopp & trimmbett" men tycker att han blir lite väl "tillbaka" när jag har det på marken. Han är såpass känslig att det nästan blir aningens skarpt i vardagligt jobb om du förstår.



Har ridit på twistat på fler hästar och tycker att majoriteten trivs väl med det. Nyfiken att testa? Hur är din häst att rida?

2011-10-11 @ 10:36:14
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0