Lyckorus!

Lite nervös var jag allt innan, men efteråt då? Väldigt glad, med ett leende på läpparna. Vilken fin och duktig häst jag har! Första hoppträningen blev väldigt lyckad. I början hade jag lite problem med att få tillbaka honom, få honom att vänta på mig och att lugna ner honom efter hindren. Taggad häst som älskar att hoppa har vi här ;) Även i kombinationen tog vi sista språnget som studs. Fast då var det ju kort avstånd också!

Kändes väldigt väldigt bra! Tack Sofia, som var med och tittade och filmade!

I slutet så hoppade vi trekombinationen på 100cm och oxrarna på 115cm, lekande lätt och hans underbara språng får mig att sväva!

Här får ni film från uppvärmingen, och hindrena ligger på 80cm där skulle jag tro.. nåt sånt.



Kommentarer
Postat av: Katarina

Vad roligt! Det förtjänar du verkligen efter allt slit med Jolly.

2011-05-06 @ 17:00:38
URL: http://catipat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0