Hoppträning (Torsdag)

åååh vilken fin kille jag har! Han var jättefin och jäättetaggad på hoppträningen. Vi hoppade serier, räcke ett galoppstrång till räcke, tre galoppstrång till räcke, två galoppsprång till oxer. Hoppade även mur, vattenmatta och plank! Superkul!!

Efteråt var det många som sade att de tyckte om min häst, mycket. Alltid kul att höra, och jag kan bara hålla med!


Typ så taggad, och i en väldig fart!

Det var ju väldigt varmt ock kvavt i går och det var väldigt varmt att rida. Domino fick sig en rejäl avsvampning och omhändertagning efteråt, såklart.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh så roligt att de går bra för er :'D



SV; haha ja självklart.. Älskar att jag skrev torsdag som rubrik och tisdag sedan ;) Trött tjej?

2011-05-13 @ 22:07:22
URL: http://annamargarethaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0