Hoppning

I söndags så var My med mig till stallet, jag tänkte att jag skulle hoppa lite på ridbanan idag så det gjorde jag. Domino var väldigt taggad och ville springa foort, det gjorde att vissa språng blev lite helikopterliknande då jag inte fick tillbaka honom ordentligt. Han lade även in ett extra galoppsprång när jag trodde att han skulle hoppa stort, så det blev lite som det blev, hehe! Han var ändå väldigt duktig och klok, och jag tycker att det kändes bra, en när jag fickt tillbaka honom så lyssnade han bra. Sprången på slutet var som en miljon, superhärligt :)

och ja.. som ni ser så har vi ju inte så mycket till hinder på banan än. Inte mycket att hurra för alltså, men vi ska ändra på det snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0