Frida & Domino ute på banan

Kameran laddad, hästen duschad, utrustningen putsad. Jag tror vi är redo för att åka!! Imorgon ringer väckarklockan 4.30, omänskligt tidigt. Ändå så är det bara några kilometer vi ska åka..

Jag rider verkligen inte för att tävla imorgon. Jag gör det för att få känna på honom på en tävlingsplats, hoppa en ordentlig bana och allt sånt runt om. Blir spännande! Jag är nervööööös. Antagligen kommer det att gå bra, och min uppgift blir att styra, hålla i mig och bromsa då och då. Eller så blir allt kaos! Det återstår att se.

Träningen i torsdags gick ju som på räls, ooh så bra det gick!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Man åker väll inte och tävlar om man inte känner att man är väl förberedd o känner sin häst, jag menar du skriver ju trots allt att det kanske kan bli kaos... ställer mig lite undrande till ditt beslut att tävla då!?! Du har ju väll bara haft honom några få veckor och enbart hoppat för tränare någon enstaka gång? Inte bättre att bygga upp ett förtroende för varandra först för om något går fel på tävling och det blir "kaos" så kan det ju ta lång tid att bygga upp igen.

2011-05-08 @ 10:42:35
Postat av: Jessica

Hoppas det går bra



Lycka till!

2011-05-08 @ 12:09:37
URL: http://alltidponny.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0