Nu avslöjar jag den smarta idén ;)

Ja, webbcameran, förlängningssladden och pannlampan som jag använde mig av och som jag "installerade" igårkväll. Jag undrade om någon kunde gissa vad jag skulle göra. Och det var bara en person som gissade rätt, det var Filippa som gissade rätt :)

Då undrar ni vad det var då? Jag har satt min webbcamera längst fram i transporten, borrat ett litet hål i väggen så att sladden kan komma ut. Sen har jag köpt en lång förlängningssladd som når in i bilen och till datorn! Vips, så kan jag hålla koll på Jolly när han är ute och  åker! Han står väldigt lugnt och fint kan jag säga ;-)


Den übersmarta och enkla idén fick jag av Isabella!!



Kommentarer
Postat av: Filippa

;) I knew it. Smart, såna lösningar kostar ju massor när man ska köpa dem färdiga.



Sv: Jag har ridit western i nio år, men det är svårt att säga exakt vart jag ligger i utbildning eftersom jag mest har sysslat med problemhästar de senaste fem-sex åren. Även om man lär sig jättemycket av det så blir ju ens egen ridning lite lidande av det, så på "utbildningsfronten" hade jag en ganska lång period då jag inte utvecklades som ryttare, däremot som hästmänniska. Nu har jag dock köpt mig en häst som jag kan utbilda mig på och utvecklas med... Så vi får se vart vi hamnar!

2011-01-22 @ 21:29:02
URL: http://bzs.blogg.se/
Postat av: Roos

Nää vad coolt :D

2011-01-23 @ 22:42:37
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0