kvällens avslut

Humöret är på topp! Jag har nyligen:

- Sprungit i joggarskor i speedat tempo med pållen bredvid som fick arbeta inspänd. RIKTIKGT KUL och en enrgikick såhär i slutet av dagen!

- Pappa har kommit hem från Frankrike

- Farmor och farfar är här och dom skulle ha åkt till Kairo, men puh. De blev avrådda från utrikesdepartementet. Annars hade dom åkt.. Är glad att dom är hos oss och inte bland bomberna.

- Imorgon gör jag ett kap - byte sadel mot sadel.

- Imorgon blir det även tripp till ryttarsecondhand!!!!

- OCH jag ska troligtvis åka tillbaka till North Carolina i april. Hur underbart är inte det!?


Så är mitt läge denna fredagskväll!! Hur har ni det i kväll? :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du göra och bo i NC, spännande!

2011-01-29 @ 10:14:27
Postat av: Roos

Ååååh ska du till USA :D faaan vad kul!

2011-02-02 @ 15:45:39
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0