Julgransplundring på Sporren

Blev inbjuden på plundring i Uppsalas bästa ridsportsaffär, Sporren! Tydligen vi som var inskrivna i deras pärm fick komma, alltså vi som handlat mycket hos dom, vad jag fattade det som? Det var inte så mycket folk där ;) kanske 7 st allt som allt. Tanken var att vi skulle få ha förtur att fynda på rean! Jag hittade lite saker som jag verkligen behövde och tänkt köpa ett tag. Nu till mycket bra pris.

Jolly har trampat sönder sina transportskygg åter igen.. Hittade idag skydd från Amigo, halva priset. 324 kronor!

 

En fin brun polotröja från Pikeur! också den för halva priset. 189:-



och ett dressyrspö för halva priset, 40:-


Kommentarer
Postat av: Emilie

Haha ja, vi är extra vip-iga hos Sporren ;)



Blev extra glad när jag hittade pikeur-kepsen, för jag har försökt beställa en sån på nätet många gånger förr men de har alltid varit slut :/

Jag får försöka hålla mig borta från smutsen ;)

2011-01-13 @ 22:47:36
URL: http://moteliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0