Produktvärdering av Rhino ridtäcke



Snyggt, stilrent och användbart för att det är regntätt och har ullfodrad insida. Dessotom är det reflex i bak så att man syns när det är mörkt!

Jag köpte det för att jag ville ha ett snyggt ridtäcke som samtidigt är praktiskt. Köpte det för 519kr och det är det verkligen inte värt.. Detta är nog ett av Horsewares grejer som jag är missnöjd med på ett litet hörn. Det kostar mycket pengar bara för ett märke. Jag köpte det för att jag var i akut behov av ett ridtäcke, inte tänkte jag på att Rhino alltid brukar vara i överpris bara för ett känt märke. Det är säkert bra kvalitet, men passformen är inte bättre en tex Mark Todd eller vad som helst i dett fall. Hade jag valt täcke idag så hade jag nog köpt ett från Mark Todd, de ser precis likadana ut, blåa med reflex i bak och de har ett mycket bättre pris.

En annan sak som jag är missnöjd med är den löjliga kardborren man sätter fast täcked  med vid manken. Kardborren är pytteliten så det går upp hela tiden när man rider, det är jättetjatigt!

Så det blir tyvärr en diss!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo, jag skrev ju även det i inlägget att jag måste utgå ifrån hur foderanalysen av hösilaget innan jag räknar. :)

2011-02-13 @ 20:22:50
URL: http://lilatiger.blogg.se/
Postat av: Roos

Segt!!

2011-02-13 @ 20:53:32
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0