Torsdagen

Hänger efter med bloggandet.. ja!

I torsdags cyklade jag de första jag gjorde bort till Domino innan utsläppet. Släppte ut honom själv och satte på benskydd för att vara säker på att allt gick rätt till. n(Har benskydd i hagen för att det är massa stenar och kvistar, och träd och jag känner inte min pålle riktigt än. Så jag vet inte om han kommer att vara försiktig)

När jag mockat och fixat allt så cyklade jag runt i boländerna för att fixa ärenden. Bl.a nya boots i rätt strolek ;) och sen inhandlade jag även priser till dressyrKM och hoppKM som är fredag-lördag! Det var VARMt att cykla och jag fick otroligt med allt på cykeln!


Domino i hagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0