söndag forts.

På kvällen så fick jag ta över min kompis ridlektion på ridskolan. Det blev uteritt, haha! Men det var härligt ändå-. Skönt för ridskolehästarna att komma ut.

Jag red en D-ponny, en fjording faktiskt och han är jättefin! Toulouse heter han och är född 2004.
Vi red typ i över 1½timma och jag red i tishirt. Det är så fiiiiint väder. Kom massor av myggor också..

Sadeln som han hade var verkligen inte okej nånstanns. Helt åt h......! Alltså det var inte så att den skulle duga heller. Äckligt obekväm och platt vat den också.  Tråkigt, men hoppas att han får en ny snart. Det är han värd. En fin ponny liksom!


Här har vi honom!

Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Det såg inte ut som en fjording.. Kanske för att pannluggen är klippt. Riktigt snygg i alla fall! :D

2011-04-20 @ 22:30:57
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Roos

Fjordingskorsning ;) men visst är han rätt mysig?! hatar den där j*vla sadeln!

2011-05-01 @ 14:37:13
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0