När man inte hinner laga maten...

.. då har man mycket att göra. De senaste två dagarna så har jaf varit hemifrån från kl 6 på morgon till 23.. hehe!
Missförstå mig inte, jag tycker att det är kul att ha saker att göra! Man behöver inte gå och oroa sig för att få för mycket dö tid, till att ändå inte gör nåt!

Igår köpte jag en pastasallad på Ica när jag svischade förbi med cykeln och idag köpte jag färdigmat på Coop när jag cyklade förbi. Nu ska jag bara äta upp den också, väntar nämligen på att det ska plinga från micron just nu.

Mycket cyklade hit och dit, fram och tillbaka blir det iaf. Är alldeles solbränd om armar och ansikte. Mmmm!

På Måndag? så är inte schemat fullsmockat och jag tänkte alltså laga EGEN mat och sova en timma extra, ha mer tid till hästarna också, och framförallt till min nya hjälte!

 

Hejsvej, nu plingade micron!!!!!



Kommentarer
Postat av: Katarina

Men FRIDA! BERÄTTA OM HÄSTEN!!!!!!!!!

2011-04-22 @ 14:59:20
URL: http://catipat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0