Händer mycket

Ja det gör det! Mamma och pappa med syskon är i fjällen hela veckan och det innebär att jag har hela huset för mig själv och det är suuperskönt alltså! Visst saknar jag dom, men det är så skänt att vara ensam här. Jag har ingen som behöver sakna mig, störa mig, och tjata på mig ;)

Idag så har jag ridit både Jolly och Månen. Gick bra på båda. Jolly och jag tog galoppremiär några meter idag, det tyckte han var kul, men han skötte sig och det var skönt! Veterinären sade att det är bättre att galoppera än att trava nu i början, då de sliter mindre. Jag travade inte så mycket, galopperade inte heller mycket. Blev mest skrittjobb i skogen.

Månen är prins, han är så snäll! Gör allt man ber om och skulle aldrig gå ifrån en, göra nåt dumt. Han är så himla snäll. Nästan så att jag nog inte har träffat en snällare häst. Han går med på allt, om han skulle tveka på nåt så är han så lättövertalad!

Nu på EM/kvällen har jag varit iväg på en grej :) Ni kan få veta sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0