Fullt upp


Idag har jag fixat diverse ärenden på stan, varit med Lovisa större delen av dagen. Vi kollade lite på stan och sen satte vi och i stadsparken och åt lunch, trevligt i det otroligt underbara vädret!

Det jag fick med mig hem i klädväg var ett par ljusblå jeans med stora fickor, en tshirt och ett halsband med en elefant på.

När jag kom hem så fixade jag med massa saker inför imorn, och nu är nästan allt klart! Pratade med mamma och pappa i tele också, de satt på restaurang uppe i fjällen! Denna vecka har det varit så att jag haft mycket att göra så jag nästan glömt bort/inte hunnit äta och laga ordentlig middag. Jag gillar inte halvfabrikat, men när man inte har tid då? Idag hade jag inte tid, men ville ha något godare så jag råstekte potatisskivor, och åt med stekt bacon och ägg till. Gröna ärtor, en tomat och lingonsylt! Det blev ju nästan tallriksmodellen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0