Organisera

Jag är en person som tycker om att ha snyggt och prydligt runt om mig i stallet. Jag älskar att ta tid på mig och pyssla med diverse saker. Putsa och göra fint! Det där men fina namnskyltar här och var är jättekul! Jag har en fin bild på Jolly i vårat lilla skåp som jag har massor av flaskor i. Liniment, schampo, pälsglans, flugmedel, arnika, olja, putsmedel med mera. Hade tänkt att skriva ut fina små skyltar som jag fixat i ett redigeringsprogram. En liten fin skylt med varje hästs namn på som kan hänga över varje höpåse. Den ska vara stilren men samtidigt något som piffar upp stallet lite.


Alla möjliga sorters flaskor.


Här är broddboxen jag nyligen köpt. Visst blev det bra? Perfekta fack där man får plats med massa olika sorters broddar och ett stort fack för jängtappen.


Kommentarer
Postat av: Roos

satsigt!

2010-09-14 @ 23:19:56
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0