Öva öva

Jag måste öva!

Nu på kvällen så körde jag med pappa runt kvarteren i Sunnersta, mycket svängar och även en del backningar. Gasa från stillastående i uppförsbacke fick jag också göra en gång. Det var ju såklart svårare, blev lite rus i motorn men det gick ju.. Jag fick köra till stan!! haha har aldrig gjort det förut på en såpass stor väg ;)
Dag hammarskölds väg med 3 rondeller och massor av röda ljus och en stor korsning. Jag tycker att det gick väldigt bra, man lär sig fort! Nu har jag kommit ett steg till och kan övningsköra varje gång man ska nånstanns :D

Körde även hem från stan!

Kommentarer
Postat av: Roos

Åh vad duktig man kan vara då :D

2010-10-21 @ 12:00:23
Postat av: isabella

du vann veckans blogg på min blogg :) grattis! du får skicka iväg en text med lite bilder om vad din blogg handlar om och om din häst, så intressant som möjligt och inte för lång text! Men massa bilder såklart :D Skicka till min hotmail

2010-10-23 @ 12:24:16
URL: http://isabellaf.blogg.se/
Postat av: isabella

glömde skriva att skicka en bildlänk också som ska vara i min meny :p

2010-10-23 @ 12:25:06
URL: http://isabellaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0