Har jag berättat...

att jag vill - ha en häst med gång och bo på en gård.
att jag har - en tendens till att knäppa av, sluta lyssna och tänka på annat. Händer för ofta.
att jag lyssnar mycket på - mamma och pappa. Jag tar åt mig väldigt lätt.
att jag funderar på - hur mitt liv egentligen kommer bli och var jag slutar.
att jag pratar – för lite än vad jag vill. Fast det beror på vem jag pratar med..
att jag inte gillar – dåliga förändringar såklart.
att min första riktiga kyss – var i kylan och i mörkret..
att jag avskyr när folk snackar - om rykten och inte tar reda på något på egen hand.
att kärlek är – det bästa man kan ha. I nuläget till vänner och djur men förhoppningsvis också snart till en livskamrat.
att jag gillar – pannkakor och ketchup!!! Dock INTE i en kombo.
att jag alltid kommer att – sträva efter att bli bättre på allt jag gör.
att sist jag grät var – minns faktiskt inte när jag grät på riktigt. Antagligen när jag blev frustrerad på något.
att min mobiltelefon är –  grön
att när jag vaknar på morgonen – mår jag oftast illa och har inget tålamod av att ligga kvar i sängen och dra mig.
att innan jag går och lägger mig – byter jag om och släcker lampan.
att idag har jag – städat och gått igenom gamla papper, ridit ett uselt pass på Jolly. Lämnat in en ansökan och lagat middag.
att jag just nu tänker på - den här listan
att i kväll ska jag – tänka på morgondagen
att i morgon kommer jag – lägga energi på nåt vettigt
att jag hoppas – att rida 110 med Jolly som lägst innan det är för sent av olika anledningar.
att jag verkligen vill - träffa meer folk


Kommentarer
Postat av: Roos

Haha ew ketchup o pannkakor xD

2010-10-19 @ 10:46:55
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0