Diss!

Till helgen ställs klockorna om till vintertid... Det är deprimerande tycker jag. Varje år käns det tungt att det ska behöva bli mörkt en hel timma tidigare. Och det är en stor omställning med en hel timma och mera mörker!! :(

Jag har en fråga till er förresten!
När tas era hästar in vintertid respektive sommartid? Det är alltid intressant att veta.


Där jag har Jolly så tas hästarna in ca kl 9 under maj-augusti om man inte väljer att sin häst ska gå ute på dygn.
september kl 19. Oktober 17.45  November - Mars 17-17.30 cirkatider!


Min första häst Vanessa på bild. ingen trevlig hage direkt.. vilken lerig och hemsk.. Är bara glad över att det inte kan bli så lerigt i våra hagar..

Kommentarer
Postat av: Roos

Bläää, hatar vintertid :( sämsta uppfinningen ever!

2010-10-28 @ 07:46:18
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Annika

På sommaren är de ute dygnet runt, annars går de ut vid 7 på morgonen och kommer in runt 9 på kvällen året runt. De har en stor hage och alltid mat så de trivs ute.

2010-10-28 @ 09:42:05
Postat av: Heidi

KAN kan det nog, men riktigt så illa blir det aldrig. ;)



"Bara" vid grinden det kan bli rejäl lervälling så man fastnar med stövlarna.. Okul! Men men, är det höst så är det antar jag..

2010-10-28 @ 09:55:57
URL: http://eksynyt.blogg.se/
Postat av: Heidi

Din häst är dock duktig på att spackla sig vare det finns lera eller ej, skicklig pålle. ;)

2010-10-28 @ 12:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0