Dubbeldagar på Globen Horse Show

På fredagskvällen så finns jag i Globen. Åker tåg med en kompis vid 14.30 ungefär så vi hinner till shoppingen i Annexet. Är taggad som vanligt! Det ska bli jättekul. Vet dock inte hur vi ska komma hem eftersom tågen har slutat gått vid 23.. haha

och..

Min kompis mammas sambo eller vad det nu är har vunnit VIP-biljetter till lördagen! Kul va!? Så då är vi där på EM-föreställnigen och i Annexet också såklart!

Vilka av er ska dit?


Har för övrigt aldrig varit i globen förut..


Kommentarer
Postat av: Emina

I Västerbotten, lappland hehe :) Jo jag vet, blir snö i slutet av Okt, far i Maj. Är 30 minus hela vintern och 2 meter snö, jätte härligt NOT!



Hatar det :P

2010-11-24 @ 16:41:12
URL: http://livetmedpointer.blogg.se/
Postat av: V Åberg

Du.. Jag ska på julbord med jobbet i Stockholm på fredag kväll :-) Vi ska ut med en båt som är ute 19-22, sedan är de frivillig efterfest till 01. Så kan vänta på er så kan ni åka med mig hem! om ni vill? När är du klar?

2010-11-24 @ 17:20:14
Postat av: Katt

OJ, har du aldrig varit på Horse Show tidigare? :o)



Jag ska på dressyren på fre och så vann jag biljetter till showen på lör!

2010-11-24 @ 18:04:27
URL: http://catipat.blogspot.com
Postat av: Roos

Lördag kväll ska jag dit men det visste du ju :D

2010-11-25 @ 13:21:21
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Anna S

Jag ska på dressyren imorgon fm!

2010-11-25 @ 17:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0