Vinterland

var i stallet i fyra timmar och njöt lite :) Det är min grej!

Jag red inte, tyckte det var lite väl kallt. Hörde att det varit -26 imorse.. Men när jag var i stallet var det runt -15.

Tog in Jolly och borstade honom ganska länge. Hans man var väldigt lång och jag har inte brytt mig om det. Men nu klippte jag av den och jag blev nöjd med resultatet.

Träden och hela synen ut mot stallplan är så fin, vinter!!! Jag gillart. Släppte Jolly på banan en stund och där fick han springa runt lite. I början var han jättespringig. Han stannade när jag sade till och han följde efter mig, stannade när jag stannade osv :) Ska öva sen nån dag med lite lydnad och så, men då ska jag ha morötter med mig. Bara han inte blir för tiggig :-)


Jag har dåligt med nya bilder, så ni får stå ut med en gammal.

Faktist den första ridbilden som togs på oss. Februari 2010


Kommentarer
Postat av: Katt

Snygg skimmel där i bakgrunden. ;o)



Ang fårskinn så köpte jag 4 URmysiga benskydd med fårskinnsfoder i Globen. Man ser nästan inte Cohiba när hon har dem på sig. ;o)

2010-12-02 @ 07:22:17
URL: http://catipat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0