Stallet igår

Hade morgonfodringen + utsläppet igår med så jag gick upp kl 5.30. Även idag såg jag två älgar på ängen samt två rådjur :)

På eftermiddagen åkte jag tillbaka till stallet för att rida. Det blev dressyr med hacamoret på banan. Det gick jättebra, hackamore är verkligen dunder på Jolly, för då blir han inte irriterad på bettet, speciellt inte när jag har en tendens att hålla på med mina händer. Men det har blivit mycket bättre. Rider nu på hacket för att han har ett sår precis vid mungipn, hagpolaren har hängt tag i hans läpp..

Nu är nästan alla i stallet tillbaka från beten, hem osv.. En hel drös kom samtidigt idag, det var kul att se dem igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0