Hackamore

Var i stallet på fm. Mockade och fixade mat samt red en liten runda. Hann precis innan regnet kom.

Ooh shit, snart är torven slut i boxen och om min leverans inte har kommit (tror inte någonstanns att den har det) så måste jag till granngården och köpa. Det är svindyrt!! Läs 98 kr för en bal! Inte okej! Sen måste jag köpa havre också. Från samma bonde som vi beställer torv ifrån!

Har 5 hösilagebalar kvar, sen måste jag beställa mer av det också.

Tänkte snart åka ner till stallet igen och rida. Skulle rida galoppintervaller förut, men alla hagar är upptagana, så jag får vänta tills efter intaget då jag har många ridhagar att välja mellan!

En fråga; Jag behöver ett brunt hackamore! Jolly går bäst på hack, utan tvekan! Sporren har bruna hackamore, men från sprenger, alltså över 700:- = för dyrt! Hööks har bara beige färg med äckelludd på.. Coralle hade bara i svart.. Suck.. Det skulle vara ett plus om skänklarna var i guldfärg, eftersom jag har guldspännen på tränset :-)



Kommentarer
Postat av: Roos

Usch vad jobbigt att hålla på och beställa grejer hela tiden, det är skönt när man står på kvarn för då slipper man ju det :P

2010-08-31 @ 09:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0