Springa

Är så stressad för ja.. det är mycket nu och en väldigt jobbig grej, så det kändes som att det bara knöt ihop sig i magen och det kändes verkligen inte bra. Grät en hel del igår och jag är allmänt stressad.

Jag är väldigt glad för mycket också, och sen arg på mig själv för att jag inte riktigt kan se det nu. (en speciell grej har hänt, och jag är mycket sur, arg, stressad för det)

I förmiddags så kände jag att oron kom tillbaka och jag vill inte att den ska det, så jag skyndade långsamt på med springkläderna och stack ut med musik i lurarna. Sprang i elljusspåret till Sunnerstabacken och upp för åsen så det blev lite backträning. Sprang där ett tag i ett lugnt tempo och sen tillbaka, var ute i 40 minuter tror jag det blev.

Ikväll blir det hoppträning!

Kommentarer
Postat av: Roos

Vad har hänt vännen? <3

2011-05-10 @ 18:00:37
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0