Hoppas på att få se dig!

Åh, det skulle vara så kul om jag fick se dig igen! Hoppas du inte är alltför långt bort. Vet att du inte står kvar, men att du står i närheten. Finaste Allie!


Efter ridpass i början av april 2009 :)

För er som undrar så var Allie hästen som jag fick ha som min egen under året jag var där.  Hade haft lite mailkontakt med den generösa frun som har gården lite innan vi flyttade till USA. Förövrigt så är pappan i familjen, min pappas kollega. Eftersom det är ett hav emellan så hade vi ju inte träffat dom. Min pappa hade bara träffat pappan på möten de varit på runt om i världen.


Ni anar inte hur varmt det var den kvällen, som alla andra kvällar i april! Fukten och värmen försvann inte. Jag och Allie hade precis jobbat på banan klockan 21. Varma och svettiga som vi var båda två så duschade jag henne, och duschade mig själv med! :-)

Kommentarer
Postat av: Roos

Åh vad mysigt!! :D hoppas du får träffa henne!

2011-03-22 @ 18:29:55
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0