Nationaldagen

Jättefint väder med strålande sol har nationaldagen bjudit på. Jag var funktionär på Lurbos hopptävlingar och stod som flaggare under förmiddagen. Det var varmt, men ska man vara funktionär så är det ju absolut roligast att stå på banan, så man kan se alla som rider.


Jag har även badat också. Jag som brukar ta premiärdoppet i slutet av april/början av maj, tog det idag istället och jag var i läänge. Kan det ha varit ca 18 grader i vattnet kanske? Skönt och svalkande.

Domino red jag senare på kvällen då temperaturen gick ner lite. Han var duktig idag så jag är nöjd. Red  mycket övergångar, lite tempoväxklingar, skänkelvikning på volt och galoppombyten över medellinjen. Kändes väldigt bra, han jobbade på fint! På slutet lade jag ut galoppbommar längs ena lånsidan som vi rullade över.

Ni kan få lite bilder.




Håller på att byta, därav min koncentrerade min.. haha






och ja, här sitter jag verkligen gräsligt. Måste öva på att sträcka på mig.. ;) Där tittar jag ju iaf bort på Malin och Li som bygger hage.. (ursäkt;))






Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte fina bilder :D :D HIHI

2011-06-07 @ 16:40:52
URL: http://annamargarethaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Roos

SNYGGA!!!!

2011-06-14 @ 22:14:38
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: My

Vilken snygging, är ju lite svag för mörka med bläs och vita ben ;)

2011-08-08 @ 13:01:06
URL: http://sonntags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0