Riktigt höstväder

Vaknade av regnet som smattrade på taket inatt, funderade på om jag skulle åka ut till pållen och ta in honom, men jag gjorde inte det.

Förmiddagen bjöd på sol och jag skrittade Domino idag, barbacka fick det bli. Jag åkte in till stan och mötte upp Sofia, det var varm och skönt och jag hade på mig shorts och tshirt ;) Men regnet kom - och vilket skyfall också. Det var inte alls lika varmt och behagligt längre.. Hittade inget på stan heller, jag är alldeles för kräsen..

Efter att middagen var lagad och stående på bordet, samt uppäten (  :D  ) så cyklade jag ut till stallet i regnet. Regnet som aldrig vill ge sig. Tog in Domino som gnäggade i hagen. Han får stå inne inatt, detta väder är nog ändå inte så skönt att stå ute i. Han är ganska känslig mot regn också. Det blir första natten inne på två månader för hans del. Nätterna ute har funkat jättebra måste jag också säga!

Jag har precis bakat kladdkaka, mamma och pappa kommer ju snart hem från Ramsö! Stackars pappa då.. som inte gillar choklad ;) heheh

Regnet öseer ner nu med!!

 
Domino på töm för några dagar sedan


Kommentarer
Postat av: isabella

sv: japp på båda hästarna, dock har jag ju inte så stora hästar ca 1,60 :p

2011-08-11 @ 00:51:22
URL: http://isabellaf.se
Postat av: Roos

Uäh för regn.. skönt att inte ha häst då ;)

2011-08-11 @ 15:05:36
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0