Bra start på veckan!

Grym dag igen :)
Jag har fått en jättebra klass och alla är schyssta, det är mycket värt.

På eftermiddagen så var jag nere på stan och inhandlade papper, skrivblock och sånt. Skulle även låna en bok på bibblan, men den var tyvärr inte inne för tillfället..

Så var det stallmöte i nya stallet och blev visst kvar där 2,5 timma. Det kommer att bli jättebra och jag ser fram emot hösten och vintern med dem.

Slutligen vidare till Domino, det fick bli en snabbvisit bara!

Nu laddar jag om för imorn, är så peppad :D

Kommentarer
Postat av: lena

Vad pluggar du nu? Vad ska du bli när du blir stor :)

Visst flyttar du till sävja? hoppas att allt blir kanon!

2011-08-30 @ 10:11:23
Postat av: Katarina

Vad läser du? Kanske har frågat förut iofs.. :o)

2011-08-30 @ 16:28:05
URL: http://catipat.blogspot.com
Postat av: Roos

Jag vill också veta vad som ska pluggas!!

2011-08-30 @ 23:12:19
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0