Uteritt x2

Lunchfodring, mocka åt två hästar och fixa hö, det gjorde jag runt tolvsnåret! Cyklade hem och fixade lite med transporten och pappa bytte till sommardäck.

Sen cyklade jag vidare till Domino och fixade åt honom och sen blev det en uteritt. Jag hittade inte riktigt ridstigarna som ska finnas. Tror jag hamnade lite fel och kom till ett villaområde, så vi skrittade mellan massa hus där det cyklade massor av barn runt här och där. Kändes som att vi var ivägen, så jag letade mig tillbaks in i skogen där vi fann en stig där jag travade och galopperade. Min kompis Lovisa var med mig och när jag var klar med Domino så cyklade vi tillsammans tillbaka till Jolly!

Jag hade hand om Queenzy idag också, men åt henne hade jag ju redan fixat åt tidigare. Lovisa och jag red ut i skogen tillsammans, hon på Jolly och jag på Queenzy. Blev en lugn tur med massa skritt, lite trav och litelite galopp!


Queenzy i stallgången här om dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0