tillbaka

Har sovit i 8 timmar inatt så nu borde jag vara helt okej utsövd efter två hela dygn med endast ca 5 timmars sömn, haha. Det blev så sent efter balen så jag hann bara sova nån timma innan vi skulle upp och ta flyget till Chicago. På flyget  till Köpenhamn lyckades jag faktiskt sova i några timmar, dock väldigt "löst", vaknade till då och då och sov inte så djupt.

Har varit i stallet nyss också, och träffat lille Jolly! Han fäller nu.. Bättre sent än aldrig ;) Tog in honom, borstade ett tag och sen gick jag en lång promenad i skogen med honom, han verkade nöjd med tillvaron.


Jolly äter sin lunch ;)


Kommentarer
Postat av: Roos

vilken mysbild!!

2011-04-12 @ 21:44:37
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0