Ni är bra!

Måste först bara säga TACK, för alla kommentarer jag fått på sista tiden! Det uppskattas och blir mycket roligare att blogga :-) Jag tar tillvara på varenda en och försöker svara på alla (om peersonen har en blogg vill säga)

Kom hem sent från hoppträningen igår. Var hemma 23.30. Fixade i stallet. Tog hand om Jolly och lade på ett täcke då han blev så svettig, han fick jobba hårt! Kyllera på benen osv. Jag hade kvällsfodringen också.

Jag vaknade nyss (!!) jättesent för att vara mig alltså. vaknade av två sms som kom efter varandra, och lusigt att det var från två olika personer. Nåja, jag ska väl svara på dom snart också.



Malin som fotat Jollys ben när vi travar sakta!  I våras!

Kommentarer
Postat av: Roos

Visst är det mycket roligare att blogga när man får kommentarer? Då skriver man mer och roligare också!

2010-09-02 @ 15:44:18
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0