Jag vet att jag borde ha skrivit

Vet verkligen inte vad jag ska skriva om. Men det kommer väl med tiden.. Jolly har börjat gå bra igen. I måndags fick jag hjälp av Hannah. Hon tömköre först och det såg faktiskt fint ut. Efter det så red jag och det gick faktiskt rigktigt bra, blev så glad! I tisdags så åkte vi till Lurbo och red i ridhus på kvällen. Jag red dressyr, började med att först jobba honom i skritten länge, böja igenom och stretcha. I traven var han jättefin och stadig. Även i galoppen så gick det bra och utan trams :) Red även igenom dressyrprogrammet inför helgen. Jag måste nog öva på vägarna lite mer men Jolly var fin!
I ondags så tömkörde jag Jolly i hagen i typ 15 min. Han var fin faktiskt. :D Tömkörning är svårt men han gick bra trots att jag inte spände in honom. Galoppen var lugn och fin.
Idag, torsdag så ska vi åka iväg på hoppträning!

Har tyvärr ingen ny bild..

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Roos

Kul att det går bra för er :D

2010-10-07 @ 23:39:32
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Brusella

Fin häst du har :)

2010-10-10 @ 14:24:20
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0