sadelproblem del 4

Tur som jag hade så hittade jag en sådan Prestige golden star, jag fick provrida den på Jolly och det gick bra!  Han gick bra och det var inga hyss. Dock vågade jag ju inte kräva så mycket arbete från honom då jag var lite osäker.. Så jag köpte sadeln.


Min nya prestige golden star

Dagen efter var det hoppträning. Det första Jolly gjorde i galoppen var att dra till världens bock.. Tror ni inte jag blev desperat, ledsen och besviken? Då är det inte sadeln ändå då??

Jag fick hoppa lite på låga höjder och Jolly hoppade jättebra och han hade en jättebra bjudning, han hoppade allt och stannade inte! Vi trodde inte att han hade ont, han hoppade ju superbra.. Ungefär efter varje hinder så drog han ner huvudet och ville bocka, och han lyckades då och då. Så jag fick ju dra upp skallen på honom i landningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0