Nattblogg med iPod

Ligger i sängen efter en lång dag. Har inte så mycket tid till datorn men det känns som att det är lika bra, så kan jag leva på riktigt :) Idag har jag iaf hälsat på hos morfar i Örebro. Det var jag som körde bilen ända hem till Uppsala. Det är första gången som jag satt bakom ratten så länge i sträck. Två timmars körning och jag måste säga att jag tycker det är kul att köra för i annat fall så hatar jag att åka bil, jag blir så rastlös. Nu var jag ju sysselsatt hela vägen eftersom det var jag som var chauffören ;) Domino flyttade jag "hem" till Kungshamn igår, känns skönt! Jag red då ett lätt pass på banan. Joggade honom och hade fokus på att han ska vara kvick för hjälperna. Jag har hittat ett nytt "hästgodis" som verkar uppskattat hos alla hästar jag bjudit. Alla utom Jolly åt, haha! Kan skriva imorgon vad det är för godis. Det kommer att komma mer inlägg. Jag känner att jag ligger efter med alla inlägg jag har velat publicera för länge sedan, men de är inte färdigskrivna.. Vi hörs snart! Kram

Kommentarer
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Jag förstår vad du menar, jag försöker oxå hinna med allt på internet, bloggar osv, men ibland går det bara inte.. Ibland önskar man att man aldrig behövde sova, vad mycket man skulle kunna hinna med då! :P

2011-05-17 @ 15:51:30
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0