Domino - torsdag och fredag

Torsdagens motion för Domino blev ca 20 min tömkörning i ridhagen. Första gången jag tömkörde honom. Han gick väldigt fint och var väldigt duktig. Det var kul att se honom arbeta från marken och han var väldigt stilig att se på. Åh så snygg han är alltså! Ståtlig, pampig, vacker, det är verkligen en bra beskrivning :)

och i fredags red Lina honom. Det gick väldigt bra! Nyttigt för mig att se någon annan att rida honom såhär efter en månad. Hon tyckte att han var väldigt fin och rolig att jobba med. Så fick jag lite tips av henne igen, som jag ska bära med mig. Domino blev ganska svettig - det var ju varmt också. Innan jag gav honom en dusch så gick jag med honom som avskrittning i 20 min.


Hihi, rump-bilder är kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0