Bloggdesign

Någon som är bra på bloggdesign? Det känns läge att byta header nu! Skulle vilja ha en stilren men ändå en med lite piff i, om ni fattar ;) Den får gärna smälta in med bakgrunden och alltså inte ha en ram runt om. jag suger ju egentligen på att redigera bilder, photoshop och gimp kan jag verkligen inte, och paint är väl ingen hit, men jag kan ju iofs inte paint heller.

Sen är det ju en grej till - jag har inga bra bilder som skulle passa! Får göra något åt det.

Här är några av headrarna jag har haft. Jag har haft fler, fast de hittar jag inte på datorn. observera att de översta är från förra bloggadressen.













Hehe, vilken gillar ni bäst? Jag gillar nummer 3 och nummer 7 bäst. De är snyggast gjorda! haha, nummer 6 kan man inte direkt ge cred för min utklippning ;) Men jag sade inte att jag är bra på sån här!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Den sista är snyggast! Vi får väl ta och ändra på att du inte har några bilderpå nya pållen ;)



btw så vore det trevligt om Jollys ägare kanske frågade innan hon hanvände mina bilder i annonsen...

2011-05-07 @ 06:14:48
Postat av: Roos

1,2,3 och 7 gillar jag bäst :D

2011-05-10 @ 18:01:44
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0