Mycket att se fram emot..!

Trots att hästen är sjuk och kommer att få vila i två veckor och gå på fenylbutazon så kom jag på att det finns ändå massa saker att se fram emot. Missar alla vårens tävlingar i år IGEN... Förra året var det ju hostan som Jolly hade..

Om en vecka och två dagar så åker jag till USA, är borta i tio dagar. När jag kommer hem är det nog ännu varmare och finare väder här i Uppsala. Mer vår alltså!! Jag är hemma i Uppsaa i fem dagar och sen fäljer jag eventuellt med familjen till fjällen i en vecka. Fast jag är lite osäker om jag ska med eller ej. Efter den veckan så är det sista april, wohooo! och då kan man ju säga att det är sommar! Det brukar iaf vara badvänligt i vattnet i början av maj.. Ja, det tycker jag!

Det kommer gå jättefort nu, som alltid! Våren drar alltid iväg så fort!


Jag älskar krokusar!! Inte så långt kvar nu!

Kommentarer
Postat av: sofia

Vår!! :D :D

2011-03-23 @ 19:13:28
URL: http://mirrebuuus.webblogg.se/
Postat av: Roos

Det kommer gå sjukt fort efter påsk tror jag! Fast då är det iofs typ maj ;)

2011-03-25 @ 13:05:40
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0