Längtar till andra sidan vattnet!

Nu är det inte långt kvar tills jag åker iväg. Flyger iväg mot mitt förra hem, North Carolina! Det ska bli så underbart att få hälsa på alla igen. Alla vänner man hade och fortfarande har kvar. Även fast vi inte har hörts så ofta så ska det bli så kul att se de igen.

Det är redan varmt där nu! Sommarvärme!! Chattade med kompisen som jag ska bo hos nyss och hon sade att de precis har öppnat deras pool. Jag ska hinna med mycket på de 10 dagarna. Dollarkursen ligger ju rikigt bra till nu, nere på 6.30 per dollar! Sen så är ju kläder generellt väldigt billgigt i USA, så jag kommer nog göra riktiga fynd på saker som är alldeles för dyrt i Sverige.


Macy's, en affär som jag gick i mycket! De har alla sorters kläder, smink, väskor, skor och många bra märken!


Om ni har Spotify på datorn så kan ni ju lyssna på den här låten som James Taylor sjunger. Han är uppväxt där vi bodde, i North Carolina. Jag gillar hans låtar, riktigt bra faktiskt! James Taylor – Carolina In My Mind

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅÅHH!!! Jag är avundsjuk på dig Fridiis, jag följer med om det är okej (A) :D

2011-03-20 @ 09:35:16
URL: http://annamargarethaelisabeth.blogg.se/
Postat av: ebba bloppis på bloggen

åååh oxå avis! :D har aldrig varit utomlands så skulle inte banga på usa ;)

2011-03-22 @ 18:13:26
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0