Jällas lokala hästhopp

Har varit iväg på Jällas lokala hästhopp större delen av dagen och kollat på alla fina djuren!
Det var första omgången av div 3 idag också. Jag själv skulle ju ha varit med idag med Jolly egentligen.
Tyvärr avanmälde jag mig antagligen nån dag för sent, så några pengar får jag nog inte tillbaka.
Blev väldigt sugen på att tävla, vilket jag alltid blir när jag är på såna här nöjesplatser.


Hur som helst så åkte jag dit för att heja på My som red två superrundor på bamsehästen Santi (som förövrigt är voltigehäst). I första klassen så fick de 0+4fel och i lagklassen var de också nolla! Tyvärr såg jag inte rundan från lagklassen..
Santi är över 180 i mankhöjd och My hade ju endast hoppat honom två gånger innan idag. Modigt att ge sig in på alltså och riktigt bra jobbat!


Snodde en bild från Uppsala voltige hemsida. My och Santi från idag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sjukt storhäst :D



Fridiiis, du får absolut publicera inlägget :D du behöver inte ens fråga! Ha en bra dag, kraam

2011-03-21 @ 10:48:22
URL: http://annamargarethaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0