Hästloppis!

Vill ha mera lyckade loppisar med mycket folk och stort angagemang, det är jättekul!

Jag var iväg på en idag, men jag var där i fem minuter och sen åkte jag hem igen. Jag såg mest gamla saker, verkligen jättegamla saker. Dessutom var det nästan inga köpare och väldigt få säljare så det var ju inte så kul!


Gillar ídén jättemycket. Ett trevligt sätt att samla hästfolk på ett ställe och göra en massor av fynd!


På förra loppisen jag var så fyndade jag verkligen och dessutom så fick jag mycket sålt av det jag tog med mig för att sälja. Det gäller att inte sätta för höga priser heller :)


Hur bra är inte detta!?

Victor Hugo kavaj för 100kr
Sprenger stigbyglar 40kr
Tre bett för 30kr styck
Brunt träns med vita sömmar och smala remmar för 40kr
Repgrimma 5kr
Bok 20kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0