Förbereder en shoppinglista

Snart åker jag ju över havet tillbaka till North Carolina, USA och hälsar på där jag bodde förut. Kommer bli underbart men också overkligt på nåt sätt. Har tänkt på vad jag borde köpa nu när dollarkusren ligger bra för den svenska kronan. Nere på 6.35 kronor får man för en dollar och det är riktigt bra. När vi var i USA förra gången så fick vi ge uppåt 9kr för en dollar och då blir allt bra mycket dyrare.

Så jag tänkte passa på att köpa en Adidaströja, jag har alltid varit helt kära i dom. Så fina färger och bra tröja som man alltid kan ha på sig. Jag har en lila som jag använder mycket. Nu ska jag köpa minst en till.


Sen så är converse de underbaraste skorna som finns! Okej jag håller med om att de är platta och kanske inte världens bekvämaste att gå i. Men de är så snygga! De är ju ganska dyra här hemma, för ett par tygskor liksom.


Hmm, vilken färg? Kanske orange, limegrön eller lila...


Sen måste jag ju passa på att köpa en Ipod, då den mp3 jag har nu har gått sönder, igen!?
Vet inte om jag ska ha en Nano eller en Touch.. Men nanosarna är mycket snyggare och enklare att ha med sig när man springer t.ex!



Vill ha turkos eller lila! Elektroniken har iofs alltid varit billigare i USA.


Är det något mer jag borde köpa?

Utrustning till hästen kanske. Jo, men alla hästaffärer ligger så långt ifrån där vi kommer att vara och dessutom så har dom inte alls samma utbud som vi har här hemma. De har liksom de man behöver, alltså inte så mycket roliga saker.

Har ni något förslag på vad jag kan köpa?



Bror, syster, jag och mamma sitter utanför Soutpointgallerian på MIN födelsedag en varm septemberdag! Bruna och fina också :)







Kommentarer
Postat av: my

Åh va kul, vad avundsjuk jag blir!! Converse var AP-billigt där borta, lätt halva priset! Sen är jeans också sjuuukt billigt, speciellt märkesjeans. Man får ett par Levi's för 2-300kr istället för 1000kr där :O :O Om du har tid/ork så gå ofta på Ross och liknande. Det är typ en outlet med massa olika märken och sinnessjukt låga priser. Väldigt mycket skit men då och då hittar man superprisvärda guldkorn :)Ha så kul!!!

2011-03-09 @ 23:12:21
URL: http://mysamuelssons.blogg.se/
Postat av: Roos

Ååååh shoppa massa converse!!!

2011-03-10 @ 17:56:54
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0