Kvällens löprunda i solen

I gårkväll efter mycket got mat hos de studentmottagningar jag var på så tyckte jag att jag behövde ut och röra på  mig lite! Dessutom var det förste gången efter två veckor sm jag gav mig ut eftersom  jag har haft så ont under den tiden. Tack och lov så gick det bra att springa igår. Gjorde bara lite ont, men det går absolut att stå ut med. Jag sprang i skogen i en timma, mestadels i ett lagom lugnt tempo, men lade även upp tempot lite så att  jag fick upp flåset ordentligt. Skönt!

Domino och jag dressyrade i hagen efteråt. Han fick gå första natten ute på dygn i tisdagskväll och det verkade han gilla, för idag ville han knappt komma in från hagen när det var riddags.



Grattis alla som tog studenten igår!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Skönt att du är bra igen. Bra sprunget

2011-06-06 @ 00:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0