Dagens ridning

Red iväg till Nåntunas ridhus på 30 minuter. Jolly var väldigt fin att rida idag, stadig och mjuk i formen och takten i skritten kändes mycket bättre än förut. Trimmade i 45 minuter och vet ni? Det flög in en jättesöt uggla i ridhuset när dörren öppnades!

När vi var klara med trimmningen så red vi hem igen i skritt, trav och galopp på 30 minuter, smidigt!

Nu har jag precis kommit hem efter andra turen till stallet. Jag hade insläppet, men det gick väldigt smidigt - jag tog bara in en häst! Väldigt ovanligt, men tur!
Promenerade hem i rask takt och jag tror att mina lår har sagt tack och adjö - så kallt var det att promenera i jeansleggings ;-)


Kommentarer
Postat av: steffi

Kom å hoppa me oss nån gång, ja rider fortfarande klockan 8. Vore kul om du ville komma å va me :) Du å Li kan ju åka tillsammans ju ;) Kram

2011-01-13 @ 19:54:04
URL: http://schantz.blogg.se/
Postat av: Roos

Åh ugglor är ju typ de allra sötaste fåglarna!

2011-01-14 @ 07:28:15
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0