Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda

Jag använder mest min grooming-bag som alltid hänger på boxdörren lätt tillgänglig när jag ska borsta.
I den finns allt man behöver. Ryktborste, ryktskrapa, rotborste, piggborste, len rotviska med gethår, pannborste, massagehandske, hovkrats, sax, mankam, svansborste, trimkniv, tejp, idominsalva. Jag tror att det var allt.

Kanske ska lägga ner broddboxen, mansnoddar och termomentern i min "ryktlåda" också? Fast det behövs inte riktigt, för dessa saker är ändå alltid nära till hands.


Kommentarer
Postat av: Emina

Inte rädd att någon ska ta något ur ryktlådan/väskan om den bara hänger på boxdörren? :)



/Emina

2011-01-04 @ 10:52:05
URL: http://livetmedpointer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0