Dag 15 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!

och nu kommer dag 15! Väntade lite med den för jag var tvungen att fundera över vad jag är stolt över tillsammans med Jolly.

Jag är ganska stolt över att vi gick två felfria rundor utan probem på våran allra första tävling.
Att tävlingarna i 100cm har vi fått 4 fel på hinder i alla starter vi gjort. Jag tycker ändå att det är helt okej!
Nu börjar vi komma ur svackan vi har haft hela hösten och jag blir riktigt stolt över honom och mig om vi kommer ur den helt!
Sen är jag ganska stolt över att det går att reglera Jolly helt utan huvudlag och bett. I somras galopperade jag runt i paddocken på honom, svängde, gjorde halt, volter och galopperade över en bom. Helt utan någonting, barbacka satt jag också.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Letar du fortfarande efter stallplats? Vi har en ledig i vårt stall. Helinackordering med fri tillgång till hösilage och halm (kraftfoder får du köpa själv). Långa dagar i hagar, bra paddock och bra ridvägar finns. Dock har vi ju inte ridhus.

2000 kr/mån.

Stallet ligger mellan Odensala och Knivsta.

2011-01-19 @ 14:58:34
URL: http://lilatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0