Dag 10 - Mina drömmar

Om man får drömma fritt så skulle jag vilja bo på en stor fin gård lite i utkanten av stan! Tex nere i Skåne vore inte helt fel att bo. Ha en liten hobbyuppfödning och tävla mina hästar så mycket som man tycker är kul. Jag skulle väldigt gärna vilja bli duktig och rida i Falsterbo!

Det är väl egentligen mina högsta drömmar, det vore himmelriket för mig. Drömma får man och det kan vara det finaste man har! Synd att man måste kunna köpa sig till framgång i den här sporten. Eller det är klart att det går utan pengar, men det är riktigt mycket tuffare!

Mitt mål med Jolly där emot är att rida felfri 100cm och att starta 110. Helst inom det här året, men det beror helt på..


Kommentarer
Postat av: Roos

Utan drömmar kan man inte leva.. typ iaf :)

2011-01-10 @ 02:23:03
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0