Blääääääääää

Red till ridhuset på snövägen i trav. Tog ca 20 minuter bara. Red inne i ridhuset och jag blir så besviken, inget gick som det borde. Inget kändes bra. Värre och värre gick det så jag gav upp, det var inge kul! Pappa kom och hämtade oss och det tog 40 minuter att lasta.. Det är för att han halkade ner på knä på rampen förra gången vi åkte. Nu har vi skruvat fast ribbor, men Jolly vågade inte greppa för ett fotfäste.

Blääää, jag är ledsen, och jag är supeförkyld och ont i halsen :(

Min tränare ska hjälpa mig vilken dag som helst. Jag vill att vi ska bli lika bra som vi var i våras..


Kommentarer
Postat av: Roos

Åh vad segt :( Hoppas ni får flyt snart igen!

2011-01-01 @ 17:07:02
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0