Uteritt med oväntade glädjesprång! 19/2

Red ut i skogen i det fina vädret! Kallt var det, men solen låg på och det gnistrade i snön, fantastiskt väder!
Jag var väl påklädd och jag satt i min barbackasadel av fårskinn. Varmt och gosigt alltså :)

Vi galopperade på traktorvägen en bra bit, riktigt kul! På hemvägen blev det mer galopp. Det gick lugnt och fint till och jag kollade framåt på de vacka vinterlandskapet. Jolly flög plötsligt upp i luften med en glädjebock och fes! Sen ökade han tempot och bockade en gång till, hahaha. Jag blev ganska så paff för det kom så oväntat. Men det var ganska kul ändå. Jag flög upp en bra bit i luften och sen landade jag mitt på hans rygg igen. Det är ju tur att han håller ryggen rakt i landningen :-)



♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Roos

Haha mysigt =)

2011-02-21 @ 16:59:52
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0